Orange

Orange România a anunţat astăzi rezultatele financiare din anul fiscal 2011. Compania de telecomuncaţii a avut venituri de 937 milioane de euro, din care 239 de milioane în ultimul trimestru al acestui an.

Deşi per total veniturile au scăzut cu 3,6% faţă de 2010, în ultimul trimestru Orange România a avut o creştere de 1,65% comparativ cu anul precedent, lucru destul de încurajator pentru 2012. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82 de euro, iar la 31 decembrie 2011, Orange România avea 10.262.065 clienţi.

În 2011, Orange a avut o contribuţie importantă în evoluţia pieţei de tablete şi smartphone-uri. Astfel, vânzarile de smartphone-uri au depăşit ca valoare vânzările cumulate din anii precedenţi, având o creştere în volum de 63% faţă de 2010. Reţeaua Orange a fost modernizată intens pentru a susţine creşterea cu 62% a traficului de internet mobil la viteze crescute, astfel au fost oferite viteze de 21,6 Mbps în 550 de localităţi şi la metrou. Datorită investiţiilor masive, Orange România acoperă 99,87% din populaţia României în reţeaua 2G şi 82,51% în reţeaua 3G.

Jean-François Fallacher, CEO Orange România, a declarat: „Aceste rezultate bune confirmă poziţia de lider pe piaţa telecomunicaţiilor mobile din România şi direcţia pe care o urmează Orange pentru atingerea obiectivelor stabilite prin strategia Conquests 2015. Programele ample de investiţii în extinderea şi modernizarea reţelelor 2G şi 3G, în soluţii de îmbunătăţire a experienţei clienţilor noştri şi în reţeaua de distribuţie s-au dovedit eficiente. Vom continua aceste programe şi anul acesta, pentru a le oferi clienţilor, într-un mod inovativ, servicii de calitate la un raport bun calitate-preţ, simplitate şi eficienţă.”

VIA connect.ro

Categorii: orange
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.