Retelistica

Orange România şi SendSMS.ro au anunţat implementarea unui proiect pilot denumit Chat Messages, unul prin intermediul căruia brandurilor pot trimite clienţilor SMS-uri interactive cu funcţionalităţi multimedia.

Serviciul Chat Messages utilizează standardul Rich Communication Services în SMS-uri, care, spre deosebire de alte tipuri de servicii de mesagerie, este preinstalat pe telefoanele cu sisteme de operare Android ale clienților. Astfel, poate genera un nivel mai mare de implicare al clienților în comunicarea cu brandurile.

SMS-urile de tip Chat Messages permit companiilor să iasă în evidență prin mesaje captivante, interactive, în care consumatorii pot avea încredere, dat fiind că expeditorul este verificat de către operatorul telecom partener.

Orange România este printre primii operatori de telecomunicații care au adus pe piața locală serviciul Chat Messages destinat, inițial, clienților persoane fizice. Astăzi, datorită proiectului pilot desfășurat cu SendSMS.ro, serviciul Chat Messages va fi deschis și altor companii interesate să deruleze campanii de comunicare.

“Lumea în care trăim astăzi este digitală și mobilă, iar consumatorii folosesc în mod current simboluri grafice și imagini în mesajele către prieteni ori familie. Companiile sunt interesate în aceeași măsura să urmeze acest trend în comunicarea directă cu clienții și să transforme SMS-urile tradiționale în mesaje interactive și captivante cu un plus de conținut. Serviciul Chat Messages a fost creat pentru a oferi brandurilor din România un nivel sporit de performanță în campaniile lor de digital marketing. Prin parteneriatul cu sendSMS.ro am reușit să obținem rezultate foarte bune, care ne demonstrează că serviciul va fi apreciat de companii.” a declarat Dorin Odiațiu, Public Affairs, Partnerships & Wholesale Director Orange România.

Vivre, magazinul de mobilier și decorațiuni interioare, este un early adopter al acestui serviciu, dovedind aplecarea spre inovație și rezultate. Astfel, pentru campania de Black Friday de anul acesta, clienții Vivre au vizualizat 67% dintre SMS-urile interactive. Această campanie a fost doar un prim pas, integrând o parte dintre opțiunile Chat Messages – mesaje mai lungi, cu un conținut media îmbogățit (fotografii, videoclipuri, audio și carusele), butoane configurabile, chatbots etc.