Societatea Română de Televiziune, cunoscută şi drept Televiziunea Română, este instituţia publică de televiziune din România la care nu prea se mai uită nimeni. Conform ultimelor rapoarte de audienţă aferente anului 2024, în prime-time-ul anului trecut, TVR 1, cel mai urmărit post tv al instituţiei, a avut în medie undeva la 90.000 de urmăritori şi un rating la nivel naţional de 0.5%.
Exceptând TVR 2, cel care tot la nivelul anului 2024 a obţinut în medie în prime-time undeva la 77.000 de urmăritori şi un rating la nivel naţional de 0.4%, restul posturilor SRT aproape că nu contează.
Pentru cei care nu ştiau, Televiziunea Română are şi o platformă digitală denumit TVR+. Pe această platformă au fost lansate recent patru noi canale tv astfel: TVR Promo, TVR Info Cultural, TVR Retro şi TVR Edu. Toate aceste canale transmit în format HD.
Conform informaţiilor existente în piaţă, lansarea oficială a acestor posturi a fost făcută pe 20 iunie, doar că atunci doar TVR Promo a fost complet operaţional. TVR Info Cultural şi TVR Retro au devenit operaţionale din 26 iunie, iar TVR Edu este încă în teste (adică nu funcţionează).

Prin lansarea celor patru canale online, TVR Promo, TVR Info Cultural, TVR Retro şi TVR Edu, Televiziunea Română face un pas important spre aşa numita digitalizare tematică.
Acum nu că vreau să fiu ironic, chiar le doresc succes, dar publicul ţintă al acestor posturi tv nu prea stă în online, aşa că nu înţeleg rostul lor.
Via: media-max.ro