Piața de accesorii purtabile a crescut cu 10% în T3 2021 (1 iulie – 30 septembrie). IDC a redactat un raport cu mai multe informații (de la ponderea pe produse și până la market share-ul propriu-zis).
Am extras cele mai importante informații:
- creștere de 10% pe piața de accesorii purtabile (căștile au fost la mare căutare – 65% din întreaga piață și creștere de 26.5%);
- Apple și-a păstrat poziția de lider – 28.8% din piață ca volum și 53% dacă ne raportăm la valoare;
- Imagine Marketing este un brand low-cost din India ce a ajuns pe locul al 5-lea (brandul BoAt);
- creștere din ce în ce mai mare pentru ceasurile smart, se face o trecere de la brățări de fitness spre ceasuri inteligente.
Top 5-ul pe piața de accesorii purtabile în ce pricește livrările din T3 2021 este format din:
- Apple – 39.8 milioane unități, 28.8% market share și scădere de 3.6% față de Q3 2020 (lansarea întârziată a Apple Watch Series 7 este vinovată pentru rezultate mai slabe);
- Samsung – 12.7 milioane unități, 9.2% market share și creștere de 13.8% față de Q3 2020;
- Xiaomi – 12.7 milioane unități, 9.2% market share și scădere de 23.8% față de Q3 2020;
- Huawei – 10.9 milioane unități, 7.9% market share și creștere de 3.7% față de Q3 2020;
- Imagine Marketing – 10 milioane unități, 7.2% market share și creștere de 206.4% față de Q3 2020;
Ceilalți jucători din piață – 52.2 milioane unități, cotă de piață de 37.7% și creștere de 21.6%.
Total – 138.4 milioane unități, creștere de 9.9% față de Q3 2020.
Observați că Apple joacă într-o ligă proprie. Samsung se află într-un proces de creștere, iar Xiaomi cumva în sens invers față de întreaga piață se află într-o cădere puternică. Huawei reușește printr-o minune să-și păstreze cota de piață, iar Imagine Marketing crește precum Făt-Frumos.
Interesant este că și ceilalți jucători din piață se țin destul de bine, o cotă de piață ridicată împărțită între o pleiadă de companii, o creștere peste cea a companiilor de pe primele 4 locuri etc.
Ce accesorii purtabile folosiți?