Accesorii inteligente

Strategy Analytics a întocmit un raport legat de piața de smartwatch-uri în primul trimestru din 2017. Au fost livrate 6.2 milioane unități, creștere de 48% față de aceeași perioadă din 2016. 

Alte date extrase din raportul SA:

  • watchOS de la Apple acontează 57% din market share;
  • Tizen adună 19% și ocupă locul al 2-lea ( software dezvoltat de către Samsung);
  • Android Wear strânge 18%, cu toate companiile ce au smartwatch-uri pe acest software;

Piața de accesorii purtabile ( smartwatch-uri + brățări) s-ar ridicat la 22 milioane unități. Apple a prins 16% din marketshare, au depășit Fitbit și Xiaomi. Brățările de fitness au prins un trend descrescător, – 13% în comparație cu primul trimestru din 2016. Xiaomi este lider pe această nișă, iar Fitbit se află pe locul al 2-lea.

În ce privește marketshare-ul pe branduri în domeniul smartwtach-urilor: Apple domină piața, iar Samsung se află pe locul al 2-lea – la distanță apreciabilă.

Interesant este că piața smartwatch-urilor a crescut, mă așteptam la o stagnare sau la regres. Nu avem un boom ca în domeniul smartphone-urilor sau ca tabletele în perioada 2010 – 2013. Ceasul inteligent începe timid a-și face loc din ce în ce mai mult la încheietura mâinilor. :)

Sursa: StrategyAnalytics.com

Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.