Livrările de tablete în T3 2021 desfășurat între 1 iulie și 31 septembrie au cunoscut o scădere de 15% față de T3 2020. Apple este lider detașat, urmat de Samsung și Lenovo.
Primele 5 poziții în ce privește livrările de tablete în T3 2021 sunt acontate de:
- Apple – 15.2 milioane unități livrate și market share de 40.4%, fix cât au livrat și în T3 2020;
- Samsung – 7.2 milioane unitți și 19.1% market share, cădere de 20.2%;
- Lenovo – 4.2 milioane unități și 11.3% market share, creștere de 2%;
- Amazon – 2.7 miloane unități și 7.4% market share, cădere de 44.5%;
- Huawei – 2.5 milioane unități și 6.6% market share, cădere de 50.9%.
Ceilalți jucători din piață – 5.7 milionae unități livrate, scădere de 0.5% față de T3 2020.
Total – 37.7 milioane unități vs 44.2 milioane unități în T3 2020, cădere de 14.9%.
Tabletele Android au cunoscut o cădere pronunțată, iar Apple și-a menținut livrările fix în linie cu ce s-a întâmplat în T3 2020. Amazon și Huawei și-au redus livrările la jumătate, iar Samsung cu peste 20%.
Lenovo reușește să crească puțin, dar în contextul dat aș spune că avem un rezultat bun. Mă uitam și că au produse din ce în ce mai interesante pe segmentul mid-range. Pe de altă parte, cred că au avut cele mai agresive promoții pe segmentul low-cost, acolo unde presupun că și fac majoritatea vânzărilor.