Nintendo este o companie japoneză cunoscută pentru jocurile sale, dar și pentru prezența pe piața de console. În ce privește partea hardware nu au reușit să țină pasul cu PlayStation-ul de la Sony, dar nici cu Xbox-ul Microsoft. Totuși, prin faptul că au mizat pe partea de mobile s-ar putea să fi făcut ales corect, rezultatele sunt promițătoare.
Pokemon Go face 1.6 milioane de dolari pe zi, doar pe iOS și strict pe piața americană. Detalii pe VentureBeat. Asta în contextul în Pokemon Go nu a primit un debut global, iar un calcul pentru Google Play nu am găsit. Ca să reliefez rezultatul atins și mai bine, Candy Crush realiza 1 milion de dolari pe toate platformele, iar asta în spatele unei campanii de marketing bine pusă la punct.
Important pentru Nintendo și companiile cu care s-a aliat în acest demers este să păstreze nebunia din spatele jocului (Pokemon Go a fost dezvoltat de către Niantic, iar The Pokemon Company are ca acționari pe Nintendo, Game Freak și Creatures Inc, Nintendo are o cotă parte și din Niantic, fără a se ști exact ce procent). Valoarea acțiunilor Nintendo a crescut cu 7.5 miliarde dolari, pe baza succesului înregistrat de noul joc. Informații complete pe TheVerge.
Puteți instala jocul prin descărcarea .apk-ului de aici. Nu sunt familiarizat cu lumea Pokemon, nu m-am uitat nici la desenele animate și nici nu l-am jucat până la versiunea de Android și iOS, dar promit să revin cu articol dedicat pentru primele impresii.