Poşta Română şi-a externalizat Serviciul cu Clienţii (call center) în Republica Moldova

/
/
24 iul. 24
/

Dacă vreodată aţi fost nevoiţi să sunaţi în call center-ul celor de la Poşta Română şi aţi aşteptat prea mult sau nu aţi fost mulţumiţi de ajutorul primit, aflaţi că acest lucru se va schimba, deoarece Poşta Română şi-a externalizat acest serviciu către un partener specializat din Republica Moldova.

Cu un volum zilnic de 2000 de apeluri și peste 200 de e-mailuri, operatorul naţional de servicii poştale şi de curierat promite că noul call center va răspunde prompt şi profesionist, timpul mediu de aşteptare urmând a fi de aproximativ 30 de secunde.

Implementarea noului sistem a fost posibilă datorită utilizării unui software telefonic performant și a unui sistem avansat de CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții), care permit identificarea rapidă și eficientă a problemelor și soluționarea promptă a solicitărilor clienților.

,,Externalizarea serviciilor de Call Center reprezintă un pas esențial în strategia noastră de modernizare și adaptare la nevoile clienților noștri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesioniști și respectați pe piața de profil, reușim să oferim un nivel superior de servicii și să consolidăm încrederea clienților în Poșta Română,” a declarat Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române.

Nu vreau să fiu înţeles greşit, însă sper că cei din call center vor vorbi limba română pură şi spun asta deoarece în limba română vorbită peste Prut există foarte multe regionalisme şi cuvinte amestecate cu unele împrumutate din limba rusă. În plus există şi un accent diferit, tocmai de aceea este foarte important să existe un canal de comunicare cu cât mai multe lucruri în comun.

Sursa: posta-romana.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Cum este prevenită risipa alimentară de către Samsung prin frigiderul French Door Beespoke AI?

De sărbători, risipa alimentară devine, fără să ne dăm seama, un ”obicei” comun. Pregătim mese îmbelșugate, gătim în exces ”ca să fie”, umplem frigiderul până la refuz și, inevitabil, o parte din mâncare ajunge… la gunoi. În loc să ne bucurăm de momente alături de familie, ajungem să ne stresăm cu organizarea, aprovizionarea și, în…

OnePlus 15R – detalii oficiale, imagini şi preţ în Europa (estimat pentru România)

În urmă cu doar câteva ore a fost lansat la nivel global noul smartphone OnePlus 15R, un upper mid-range cu destul de mult potenţial.

Fraţii Pavăl (Dedeman) sunt foarte aproape să cumpere Carrefour România

În luna octombrie aflam pentru prima dată despre intenţia Carrefour de a ieşi din România. Compania franceză vrea să părăsească toată zona Europei de Est, astfel că şi în Polonia se întâmplă acelaşi fenomen ca în ţara noastră.