Diverse

Dacă vreodată aţi fost nevoiţi să sunaţi în call center-ul celor de la Poşta Română şi aţi aşteptat prea mult sau nu aţi fost mulţumiţi de ajutorul primit, aflaţi că acest lucru se va schimba, deoarece Poşta Română şi-a externalizat acest serviciu către un partener specializat din Republica Moldova.

Cu un volum zilnic de 2000 de apeluri și peste 200 de e-mailuri, operatorul naţional de servicii poştale şi de curierat promite că noul call center va răspunde prompt şi profesionist, timpul mediu de aşteptare urmând a fi de aproximativ 30 de secunde.

Implementarea noului sistem a fost posibilă datorită utilizării unui software telefonic performant și a unui sistem avansat de CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții), care permit identificarea rapidă și eficientă a problemelor și soluționarea promptă a solicitărilor clienților.

,,Externalizarea serviciilor de Call Center reprezintă un pas esențial în strategia noastră de modernizare și adaptare la nevoile clienților noștri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesioniști și respectați pe piața de profil, reușim să oferim un nivel superior de servicii și să consolidăm încrederea clienților în Poșta Română,” a declarat Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române.

Nu vreau să fiu înţeles greşit, însă sper că cei din call center vor vorbi limba română pură şi spun asta deoarece în limba română vorbită peste Prut există foarte multe regionalisme şi cuvinte amestecate cu unele împrumutate din limba rusă. În plus există şi un accent diferit, tocmai de aceea este foarte important să existe un canal de comunicare cu cât mai multe lucruri în comun.

Sursa: posta-romana.ro