Aș putea spune că site-ul nostru a expus subiectul Note7 în mod exhaustiv: prima reacție a Samsung în țara noastră, pozițiile Vodafone, Orange și QuickMobile.
Între timp, Samsung România a venit cu o pagină dedicată pe site-ul său. Am ales câteva puncte-cheie.
1. Când încep livrările propriu-zise?
„Samsung încurajează toți utilizatorii Galaxy Note7 să profite de programul de schimb, în urma căruia vor beneficia de următoarele:
– Utilizatorii își pot schimba actualul Galaxy Note7 cu unul nou, începând cu 19 septembrie, ofertă disponibilă la partenerii Samsung.
– Utilizatorii își pot schimba oricând actualul dispozitiv Galaxy Note7 cu un Galaxy S7 sau S7 edge. Diferența de preț va fi returnată utilizatorilor. Oferta este disponibilă la partenerii Samsung.”
Livrările pentru unitățile de Note7 actualizate pornesc din 19 septembrie. Una dintre opțiunile Orange cu S7 sau S7 Edge în schimbul lui Note7 + diferența este promovată de către Samsung către partenerii săi. Cei 100 euro de la Vodafone oferiți ca bonus pentru cei ce-și păstrează comanda și așteaptă Note7-le revizuit sunt, cel mai probabil, un bonus oferit de operatorul telecom pentru perioada de așteptare.
2. Care a fost problema bateriei de la Note7?
„Rezultatele investigațiilor Samsung arată că a fost o problemă izolată în celulele bateriei. Supraîncălzirea bateriei a survenit după ce anozii și catozii au intrat în contact, o eroare de fabricație extrem de rară. Cu toate că problema este izolată la nivelul celulelor bateriei, siguranța utilizatorilor este prioritară pentru Samsung, motiv pentru care vom înlocui voluntar toate dispozitivele Galaxy Note7 cu unele noi.”
Cred că saga generată de GALAXY Note7 se apropie de sfârșit, iar Samsung sper să aducă un phablet fără probleme.