Diverse

Chiar dacă în ţara noastră şi în Europa în general conceptul de Black Friday este cel mai cunoscut eveniment de vânzare masivă într-o singură zi, la nivel global (în special în Asia) situaţie este puţin diferită. În fiecare an pe 11 noiembrie în China se sărbătoreşte Singles Day, ziua dedicată persoanelor singure.

Dacă iniţial era o simplă sărbătoare, în 2009 grupul chinez Alibaba a transformat această dată în ziua cu cele mai mari reduceri din an. Succesul a fost atât de mare încât anual pe 11 noiembrie se obţin cele mai multe vânzări la nivel global într-un interval de doar 24 de ore.

În hora acestui eveniment major au intrat mai toţi retailerii chinezi care livrează în România, iar gearbest.com nu putea lipsi. Acesta organizează campania “November 11th crazy shopping festival” ce are ca punct zero ziua de 11 noiembrie, dată la care vom avea cele mai importante oferte. Campania este împărţită în trei etape:

  • Preheat: Play Game for Gifts & Coupons: 1 – 7 noiembrie;
  • Main event: Grab Savings Galore: 7 – 13 noiembrie;
  • Encore: Prime Time Thanksgiving: 13 – 20 noiembrie.

În cele ce urmează vom prezenta rapid prima etapă, cea care se desfăşoară în perioada 1 – 7 noiembrie. Aici vom avea parte de:

Cupoane de Reduceri pentru o gamă variată de produselink campanie;

Concurs Lucky Box unde puteţi câştiga numeroase premii link campanie;

Posibilitatea de a primii banii înapoi pentru o comandă realizată zilele acestealink campanie;

Preţuri atractive în depozitul europeanlink campanie;

Campania de reduceri propriu-zisă “Get ready for 11.11”link campanie.

Aceasta include:

  • Reduceri tip flash deals;
  • Lucky Bags cu preţuri ce pleacă de la 1.11 dolari;
  • Branduri de top cu discount-uri diferite la un minim de comandă;
  • Reduceri pentru clienţii noi;
  • Accesorii pentru o gamă variată de gadget-uri;
  • Reduceri de preţ pentru fiecare categorie în parte.