Diverse

Orange a ales să deschidă primul său smart shop la Cluj-Napoca. Repet, primul de acest fel din grupul Orange și vorbim de o companie cu prezentă internațională. Asta arată cât de importantă și de bine văzut este Orange România în grupul-mamă. 

Adresa noului smart shop este Bulevardul 21 Decembrie, nr. 21 – 35. La prima vedere m-a uimit prin dimensiunile sale. Mai ales că m-am raportat la dimensiunea orașului în care-i localizat: Cluj-Napoca are 325.000 de locuitori, de 6 ori mai puțin decât cei 1.88 milioane din București. Apropo, observați că termenul smart merge dinspre telefoane, tablete, accesorii inteligente, mașini și spre alte domenii noi de activitate. Un magazin inteligent oferă o experiență de utilizare superioară și beneficiază de tehnologiile recente spre a oferi viteză, promptitudine, interacțiuni de calitate.

În articol dați și de 2 galerii de imagini ce arată ambianța creată de Orange în al său smart shop. Mi-au plăcut culorile alese, lumina naturală ce intră prin ferestrele de dimensiuni generoase, organizarea intuitivă a spațiului, gadgeturile aflate la vedere ce te îmbie să le descoperi. Vedete erau recent lansatele Samsung GALAXY S6  & S6 Edge, LG G Flex 2, numărul mare de accesorii purtabile / inteligente. Cred că Orange și-a propus să testeze piața cu noul concept, iar în funcție de feedback cred că vor extinde rețeta și în alte orașe mari din țară, alte reprezentanțe Orange etc.

Smart shop-ul este împărțit în:

Welcome Desk – clienții sunt preluați de un reprezentant al Orange, acesta le preia datele și ajută la primirea unui bon de ordine. Dacă clientul își dă acceptul i se face o fotografie spre a fi mai ușor de recunoscut de către reprezentanții de vânzări, imaginea rămâne stocata și pentru alte vizite facute in magazin.

Biroul de operațiuni rapide – pentru persoanele ce au nevoie de operațiuni simple, efectuate într-un ritm mai alert, spre exemplu pentru cei interesați de schimbarea tipului de SIM;

Care Center – service ce permite repararea pe loc a telefoanelor și tabletelor defecte, indiferent că au fost achiziționate sau nu de la operatorul telecom. Operațiunile efectuate în magazin: reparații mecanice și înlocuire a componentelor device-ului, actualizări de software, verificare și configurare corectă a serviciilor de date, transfer de conținut + copierea contactelor din agendă, diagnoză device, instalare de aplicații, decodare și montaj al accesoriilor.

Zonele de atracție – jocuri pe PlayStation, posibilitatea de a folosi o bicicletă staționară, peste 600 de accesorii, peste 50 de accesorii inteligente, telefoane și tablete din portofoliul Orange, testarea Orange TV, comenzi în mod direct prin MyAccount etc.

Imaginile primite de la Orange România cu smart shop-ul din Cluj-Napoca:

Declarație oficială:

Strategia noastră pentru următorii 5 ani, „Essentials2020”, este construită în jurul clientului şi dorinţei de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile. Vom continua în acelaşi ritm susţinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârșitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustrează această strategie. Le propunem clienților un spațiu inovator şi o călătorie digitală completă, în care să poată descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viaţa de zi cu zi.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Câteva informații cu caracter interesant:

– 30% dintre utilizatorii de internet din România sunt online zilnic;

– 62% din telefoanele utilizate pot fi catalogate drept smartphone;

– 80% din traficul de date = browsing + streaming;

– trafic mediu pe lună de 600 MB, cei cu servicii 4G activate urcă la 900 MB. Prima valoare este dublată față de aceeași perioadă din 2014.

Primele 2 coroborate arată cât de mult se poate crește pe zona de mobile. Piața nu este suprasaturată.

Imaginile mele de la deschiderea smart shop-ului Orange:

Categorii: anunturi-diverse
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.