Logitech G reprezintă produsele dedicate gamingului din portofoliul companiei. Sunt gândite pentru gameri pasionați, dar și pentru profesioniști din e-Sports.
În ultimul an fiscal au reușit să ducă business-ul la peste 2 milioane euro în țara noastră, strict pe gama amintită. Creșterea este de trei ori mai mare raportat la rezultatele înregistrate în 2015.
Unul dintre produsele lansate recent este tastatura Pro Mechanical Gaming – detalii aici.
Declarație oficială:
„Deși piața de gaming reprezenta până nu demult o nișă nu foarte mare în România iar vânzările noastre erau doar o parte a acesteia, strategia noastră a fost să ne focusăm pe ea și să o ajutăm să crească fiind convinși că aceasta va duce și la creșterea business-ului Logitech. Faptul că am făcut eforturi să fim cât mai mult alături de gameri, atât de cei profesioniști cât și de cei ca mine care caută să mai găsească momente în care să poată să joace, s-a întors în favoarea Logitech pe mult mai multe segmente dincolo de cel al device-urilor G. Tot business-ul Logitech a crescut în România și suntem convinși că o bună parte a acestei creșteri se datorează încrederii pe care am câștigat-o din partea publicului după ce, spre exemplu, ne-au întâlnit la aproape toate evenimentele mari de gaming din România. Vom continua să implementăm această strategie, în paralel cu crearea de produse care să acopere cele mai înalte cerințe, fie că vorbim despre gamerii casual, fie despre gamerii hardcore și profesioniști care participă la cele mai importante competiții de e-Sports din lume”, a declarat Alexandru Mazilu, country manager pentru România, Bulgaria și Republica Moldova în cadrul Logitech.