QuickMobile investește 200.000 de euro în hub-ul Service Return din București

27/07/2016

Service Return este platforma prin care QuickMobile își asigură garanțiile. Au trimis un comunicat de presă și am extras câteva date legate de planurile pe care le au pentru extensia acestui serviciu. 

  • investiție de 200.000 de euro în locația din București;
  • 300 de metri pătrați, service dedicat pentru ceasuri, telefoane mobile, tablete, smartwatch-uri și gadget-uri;
  • lucrează cu peste 20 de service-uri din România și Europa – service-uri autorizate să repare produse Apple, Samsung, ASUS, Sony, Lenovo sau Huawei;

Declarații oficiale:

”Suntem în plină dezvoltare în România, dar și în Europa. După hub-ul din Baia Mare am decis să deschidem unul și în București pentru a face față cererii tot mai mari, venite mai ales din străinătate. Ne axăm mai mult pe pieţele din afara țării, precum Marea Britanie, Germania, Italia, dar şi Polonia, care are o piață de patru ori mai mare decât România. Ne-am îndreptat mai mult atenția în special spre Vest pentru că retailerii și consumatorii din aceste țări sunt mult mai conștienți de necesitatea serviciilor noastre”, declară Ionuț Grossu, Managing Director Service Return.

Pentru amenajarea și tehnologizarea hub-urilor din Baia Mare și București și realizarea platformei online s-au alocat în total 250.000 euro. Planul de investiții va continua anul acesta cu deschiderea unui centru de operațiuni în Italia, în care vom investi circa 500.000 euro, și cu dezvoltarea platformei pentru piața din Germania. De asemenea, discutăm cu producătorii asiatici pentru gestiunea garanțiilor în Europa pentru produse electronice, de la detectoare de gaze, roboței, becuri inteligente, aparate foto și până la videoproiectoare de buzunar sau căști. Am debutat cu un plan ambițios, pentru că vrem să ajungem în acest an la venituri totale de şapte cifre”, completează Managing Director-ul Service Return.

Prin intermediul platformei online Service-Return.com asigurăm, în prezent, garanții și extra- garanții pentru retaileri. Din toamna acestui an, vom extinde serviciile și pentru consumatori. Aceștia vor putea crea un profil pe site, cu datele personale și produsele achiziționate, iar când vor avea probleme cu device-urile achiziționate vor putea localiza cel mai apropiat service pentru dispozitivul respectiv sau îl vom putea prelua noi, contra cost”, explică Ionuț Grossu.

O mică problemă, 250.000 de euro pentru hub-urile din București și Baia Mare plus platforma online, de aici rezultă că 200.000 euro – hub-ul din București, iar 50.000 de euro alocați pentru locația de la Baia Mare + platforma online. Probabil că la Baia Mare, QuickService-ul s-a rebranduit în Service Return, de aici și suma mai mică.

Ce este Service Return?

Este un intermediar ce facilitează procesul de reparație al unui produs defect. Ei asigură serviciile de curierat, se ocupă de partea de logistică (preluarea coletului, trimiterea lui către service, preluarea pachetului și trimiterea către client). Momentan, lucrează doar pentru companii, iar din toamnă și pentru clientul – persoană fizică.

Nu vreau să trag concluzii, dar planurile QuickMobile pentru Service Return le-aș caracteriza drept…, prea optimiste. Primul text îngroșat din declarația directorului mi se pare de angajament.

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.