Am mai discutat pe această temă și înainte de a parcurge articolul de față recomand să citiți răspunsurile LG și Samsung pe aceeași temă, dar și de ce consider că QuickMobile a ajuns no. 1 pe piața de telefoane mobile din țara noastră. Huawei ne-a oferit o poziție oficială
Discuția a pornit de la externalizarea serviciilor de service pe care QM le-a anunțat în momentul în care și-a lansat și magazinul online cu livrare în Europa.
„Odată cu noul shop internațional, QuickMobile anunță și externalizarea operațiunilor de service către service-uri autorizate de către marii producători internaționali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei, iar pentru a veni în sprijinul clienților care solicită astfel de operațiuni, QuickMobile lansează platforma internațională Service-Return.com.”
Răspunsul Huawei l-am preluat cu copy / paste:
„Produsele vandute de Quick Mobile beneficiaza de garantie oficiala pe teritoriul Romaniei in conditiile in care unitatea vanzatoare, respectiv Quick Mobile, a achizitionat produsele de la distribuitorii autorizati in Romania, in cazul de fata, daca Quick Mobile a achizitionat produsele Huawei de la distribuitorii oficiali pe plan local.
In legatura cu serviciul service-return.com, acesta nu are legatura cu reprezentanta locala Huawei Romania.
Mai mult, le recomandam clientilor nostri sa achizitioneze produse importate oficial, pentru ca doar asa pot beneficia de update-uri locale de soft.”
Este clar că QuickMobile în cazul Huawei are o parte din produse luate pe canal oficial, de aici și prima parte a ceea ce declară compania chineză, dar lasă loc de înțeles că sunt și telefoane importate de la distribuitori din afara Europei.
Ce a declarat QuickMobile în cazul LG și Samsung:
„Intr-adevar, QuickMobile in calitate de importator, plateste costul reparatiilor telefoanelor in centrele autorizate de producatori, asa cum reprezentantele producatorilor platesc costul reparatiei, acelorasi centre de service, pentru telefoanele comercializate de catre ei. Mai mult, QuickMobile suporta si transportul produselor de service tur retur de la clienti, prin Fan Curier pe teritoriul Romaniei si UPS in toata Europa, serviciu pe care producatorii nu il ofera. Un alt serviciu cu valoare adaugata, care presupune din nou costuri din partea QuickMobile, este afisarea transparenta si in timp real 24/7, pe platforma service-return.com a statusului produsului, din perioada de reparatie . In viitor, pregatim si alte servicii, cel putin la fel de benefice pentru clientii din Romania si Europa, care ne vor ajuta sa facem fata adevaratilor concurenti internationali.”