Ray-Ban şi Facebook au zis că e loc de o colaborare inedită, una care să combine unul dintre cele mai utilizate accesorii fashion şi o serie limitată de tehnologii şi a ieşit astfel perechea de ochelari inteligenţi Ray-Ban Stories.
Exceptând faptul că arată destul de bine şi că sunt Ray-Ban, ochelarii sunt echipaţi în zona frontală cu două camere de 5 Megapixeli, un touchpad în zona tâmplei pentru navigare, două difuzoare şi trei microfoane pentru anularea zgomotului de fundal. Prin cele două camere se pot realiza fotografii şi clipuri video de maxim 30 de secunde, acestea urmând a fi stocate şi editate prin intermediul aplicaţiei Facebook View. Ulterior acestea pot fi postate pe reţelele de socializare.
Ray-Ban Stories vin cu suport HDR, Night Mode, stabilizare video şi AI, iar tocul de ochelari are şi rol de încărcare.
Ochelarii inteligenţi vor fi disponibili pentru început în Statele Unite ale Americii, Australia, Canada, Marea Britanie, Irlanda şi Italia la un preţ recomandat de 299 dolari / euro.