Meta a anunțat implementarea de reclame în WhatsApp. Cred că este un moment așteptat de când aplicația a devenit una cu adevărat populară.
Cei ce folosesc aplicația pentru mesaje și apeluri video cu cei dragi nu vor fi deranjați de secțiunea de reclame. De fapt, ad-urile sunt incluse în secțiunea Updates.
Ce tip de reclame sunt aduse de către Meta în WhatsApp?
- subscripții cu plată pentru canalele favorite urmărite în secțiunea Updates;
- posibilitatea de promovare pentru cei ce au canale și doresc să-și evidențieze afacerea etc;
- reclame în secțiunea de status.
Meta afirmă că Updates are 1.5 miliarde utilizatori / zi la nivel global. Sunt peste 3 miliarde de utilizatori în regim lunar. Mi se pare o valoare bună, eu spre exemplu nu prea intru în secțiunea de Updates, deci teoretic nu o să fiu afectat de această măsură.

Ce date sunt folosite de către Meta în reclamele pe WhatsApp?
- sunt folosite informații despre orașul și țara în care te afli, dar și limba vorbită.
Ei spun că conversațiile rămân criptate, iar datele de acolo nu ar fi luate în calcul spre a livra reclame targetate. Au promis și că nu vor furniza numărul de telefon către advertiseri.
Reclamele urmează a fi livrate treptate printr-o lansare treptată realizată în următoarele luni.
Sursa: Facebook.com