Costin a lansat în urmă cu ceva timp un concurs pentru schimbarea logo-ului refresh.ro. A găsit o companie ce s-a oferit să schimbe şi designul iar acum puteţi observa despre ce este vorba. Noul motto este “Doza zilnică de informaţii” dar informaţii din ce?
Vorbim de un blog situat pe o nişă – social media din .ro sau .com. Îmi place cum au gândit tema dar nu pot spune că este un salt imens faţă de ce era în trecut. Remarcabil este numărul de abonaţi prin reader – peste 1200. Cert este că refresh.ro a crescut frumos şi a devansat idei similare ce se aflau în spatele capslock.ro sau strategist.ro. Cum a reuşit?
– prin postări dese de o calitate bună sau mai puţin bună (până la urmă contează numărul);
– interactivitate cu cititorii;
– a lansat servicii complementare precum sp2 (pentru scurtat url-urile pentru twitter), generator de parole sau modalitatea de a afla dacă un domeniu .ro este liber;
Baftă multă în continuare.