Retailerul francez Carrefour cumpără reţeaua de magazine Cora România

/
/
25 apr. 23
/

Cu siguranţă una dintre cele mai importante ştiri a săptămânii din retail este aceea că retailerul francez Carrefour cumpără reţeaua de magazine Cora România. Tranzacţia va fi anunţată oficial peste câteva zile, tot atunci urmând a primi mai multe detalii despre aceasta.

Cora România este un retaileri mic, al 11-lea din ţară după cifra de afaceri, în 2021 atingând o cifră de de 1.55 miliarde lei şi o pierdere netă de 42.92 milioane lei. Compania din spatele Cora România este Romania Hypermarche SA, iar reţeaua este formată din zece hypermarketuri şi alte câteva magazine de proximitate.

Grupul francez Louis Delhaize a scos de câţiva ani la vânzare Cora România, primele informaţii pe subiect apărând în presa din ţară încă din 2019. Deşi discuţii avansate au existat şi cu Auchan, se pare că reprezentanţii Louis Delhaize au fost într-un final încântaţi de propunerea de achiziţie venită din partea Carrefour.

Cât despre Carrefour, gigantul francez a avut în 2021 o cifră de afaceri de 9.39 miliarde de lei şi un profit net de 329.74 milioane de lei. Retailerul are peste 400 de magazine în ţară organizate sub mai multe forme: hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate şi magazine tip discount.

Sursa: zf.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Fraţii Pavăl (Dedeman) sunt foarte aproape să cumpere Carrefour România

În luna octombrie aflam pentru prima dată despre intenţia Carrefour de a ieşi din România. Compania franceză vrea să părăsească toată zona Europei de Est, astfel că şi în Polonia se întâmplă acelaşi fenomen ca în ţara noastră.

5 gadgets de la Kaufland (17.12 – 23.12.2025)

A mai trecut o săptămână, aşa că am ajuns din nou la clasica noastră rubrică legată de cele mai interesante 5 gadgets din catalogul Kaufland.

Kaufland România lansează un nou concept shop-in-shop dedicat produselor Parkside (zone amenajate în magazine dedicate exclusiv acestui brand)

Parkside este un brand ce nu mai are nevoie de nicio prezentare, acesta fiind prezent activ în toate magazinele LIDL şi Kaufland din ţară. Parskide oferă produse de bricolaj accesibile, unele ce vin în general cu un raport calitate-preţ foarte bun.