Revolut încearcă să ofere multiple avantaje utilizatorilor săi, iar cea mai nouă facilitate este serviciul de mesagerie integrat Revolut Chat.
Acesta permite utilizatorilor să comunice între ei, să îşi trimite mesaje, emoticoane şi gif-uri cu scopul de a discuta rapid când este vorba de realizarea unor transferuri de bani, fără a mai fi nevoie să folosească o terţă aplicaţii de socializare.
“Suntem bucuroși să le oferim utilizatorilor această modalitate de a trimite mesaje instant prin aplicația noastră, o funcție care ne aduce și mai aproape de ținta noastră de a deveni o super-aplicație financiară. Acesta este răspunsul nostru la nevoia clienților de a comunica rapid între ei pentru a clarifica sau a da detalii despre transferurile personale de bani efectuate cu Revolut, chiar în cadrul aplicației noastre, fără a mai fi nevoiți să apeleze la alte aplicații de instant messaging pentru aceasta.
Noul chat este, practic, un suport de comunicare pentru transferurile rapide, accesibile și avantajoase de bani, realizate cu Revolut. Tot ce ne dorim este ca utilizatorii să se simtă și mai confortabil în legătură cu banii lor atunci când folosesc aplicația noastră și să găsească soluții la cât mai multe dintre nevoile lor financiare, în același loc”, a declarat Nikolay Storonsky, CEO-ul Revolut.
Toate mesajele trimise între utilizatori sunt criptate, iar funcţia poate fi activată / dezactivată din profil, secţiunea Securitate şi Confidenţialitate. Interesant este că o discuţie între doi utilizatori poate începe doar dacă numărul de telefon al interlocutorului se află în lista de contacte salvată sau dacă au fost realizate transferuri de bani anterioare între cei doi.