Rezultatele Allview în 2016

03/02/2017

Visual Fan este compania brașoveană din spatele brandului Allview, iar la început de 2017 au venit cu câteva date legate de rezultatele atinse în 2016. 

  • creștere a cifrei de afaceri cu 10%;
  • peste 1.5 milioane clienți în 2016;
  • 10% din cifra de afaceri a fost atinsă pe piețele externe;
  • gama Soul a cunoscut o creștere a vânzărilor de 100% față de generația anterioară.

Declarație oficială:

În contextul luptei aprige dintre competitorii care activează pe piața IT&C, dar și a exigențelor tot mai crescute din partea clienților, am reușit să ne consolidăm o poziție importantă în topul preferințelor românilor. E o poziție care ne onorează și ne obligă să ne străduim mai mult pentru a continua împreună pe calea spre noi tehnologii uimitoare”, a declarat Lucian Peticilă, General Manager Allview.

În 2016, Allview a intrat și pe piața de soluții smart home, mai multe detalii în recenziile ce urmează a fi scrise pe acest subiect.

Categorii
Tag-uri
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.