Au fost anunțate rezultatele financiare ale Orange România pentru anul 2014, precum și alte date statistice referitoare la rețeaua 4G, Orange TV și numărul de clienți.
Veniturile Orange România au ajuns în 2014 la 909 milioane de euro, dintre care 233 de milioane numai în ultimul trimestru. Față de anul 2013, veniturile totale au scăzut cu 2.7%, datorită impactului tarifelor de interconectare. Eliminând acest aspect, se observă o creștere a veniturilor din 2014 cu 4.2%, față de anul precedent.
Numărul de clienți ai Orange România la finalul lui 2014 era de 10.531.000, cu 95.000 mai mulți decât în aceeași perioadă din 2013.
Consumul de date anul trecut a cunoscut o creștere importantă, în ultimul trimestru înregistrându-se cu 85% mai mult trafic decât în aceeași perioadă din 2013. Acoperirea 4G oferită de Orange România se pare că este cea mai extinsă, peste cea oferită de competitori. Operatorul de telefonie mobilă anunță că 92% din populația urbană și 62% din totalul clienților se bucură de servicii la viteze 4G.
86 de modele de smartphone-uri și tablete cu 4G pot fi cumpărate din magazinele Orange, ceea ce a dus la vânzări de 4 ori mai mari pentru astfel de dispozitive în ultimul trimestru din 2014, comparativ cu aceeași perioadă din 2013.
Orange TV avea la sfârșitul anului trecut în jur de 157.000 de abonați, iar aplicația Orange TV Go se pare că a fost descărcată de la lansare până în ultima zi din 2014 de aproximativ 1.100.000 de ori.