Rezultatele financiare Vodafone România pentru primul trimestru fiscal din 2017

21/07/2017

Vodafone România a publicat rezultatele financiare pentru primul trimestru fiscal din 2017 (1 aprilie – 30 iunie), iar acestea par a fi pe un trend uşor ascendent. Operatorul telecom a înregistrat la 30 iunie un total de 9.579.522 clienţi (servicii mobile, servicii de voce şi Internet of Things), adică un plus de 4.3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. La 31 martie 2017 Vodafone România avea un total de 9.441.063 clienți, adică în 3 luni a reuşit să atragă în ograda sa încă 138.459 de clienţi.

Din aceşti 9.579.522 peste 92.6% sunt utilizatori ai serviciilor mobile, adică 8.871.482 clienţi. Venitul mediu / client a fost de 6.1 euro, iar veniturile din servicii aferente primul trimestru fiscal din 2017 au fost de 178.6 milioane de euro, adică o creştere de 2.9% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016.

Serviciile mobile au fost reprezentate de 41% în baza unor abonamente, în timp ce 59% au fost furnizate prin intermediul cartelelor preplătite.

În perioada următoare şi ceilalţi operatori vor prezenta situaţii similare.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.