Retelistica

Vodafone România a publicat rezultatele financiare pentru primul trimestru fiscal din 2017 (1 aprilie – 30 iunie), iar acestea par a fi pe un trend uşor ascendent. Operatorul telecom a înregistrat la 30 iunie un total de 9.579.522 clienţi (servicii mobile, servicii de voce şi Internet of Things), adică un plus de 4.3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. La 31 martie 2017 Vodafone România avea un total de 9.441.063 clienți, adică în 3 luni a reuşit să atragă în ograda sa încă 138.459 de clienţi.

Din aceşti 9.579.522 peste 92.6% sunt utilizatori ai serviciilor mobile, adică 8.871.482 clienţi. Venitul mediu / client a fost de 6.1 euro, iar veniturile din servicii aferente primul trimestru fiscal din 2017 au fost de 178.6 milioane de euro, adică o creştere de 2.9% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016.

Serviciile mobile au fost reprezentate de 41% în baza unor abonamente, în timp ce 59% au fost furnizate prin intermediul cartelelor preplătite.

În perioada următoare şi ceilalţi operatori vor prezenta situaţii similare.