Orange a oferit detalii privind rezultatele financiare înregistrate în trimestrul 4 din 2016 (octombrie – decembrie). Am extras câteva date interesante din comunicatul operatorului portocaliu.
- venituri de 259.7 milioane euro în trimestrul 4 și 986.8 milioane euro pe întreg anul 2016;
- 10.388.000 de clienți, numărul de abonați a depășit pragul a 5 milioane pentru prima dată;
- Orange Home TV a ajuns la 333.000 de abonați, creștere de 20.9% față de trimestrul 4 din 2015;
- Orange Money a strâns 16.000 de abonați în câteva săptămâni de la lansarea pe plan local;
- rețeaua 4G a Orange acoperă 97% din populația urbană și 80% din populația totală;
- numărul de clienți cu servicii 4G a ajuns la 2.2 milioane vs 1.1 milioane la sfârșitul lui 2015, traficul 4G a crescut de 4 ori, iar traficul de internet mobil s-a dublat în 2016 față de 2015;
Orange a intrat și pe cablu TV + internet fix, dar în comunicat nu se specifică vreun prag atins în ce privește numărul de abonați.
Declarație oficială:
„2016 a fost un an al creșterii și al inovației pentru Orange, într-un context de piață plin de provocări. Am fost atenți la nevoile clienților noștri, care își doresc conectivitate neîntreruptă, mobilitate și simplitate. Pentru a le oferi cele mai bune servicii și o experiență de client de neegalat și în 2017, ne vom concentra pe oferirea de servicii complete de comunicare, conectivitate sporită, susținută de o rețea performantă 4G, oferte avantajoase pentru client și soluții TIC integrate pentru afaceri.” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer în cadrul Orange România.