Diverse

În permanenţă caut idei de articole, unele care să vă aducă informaţii noi, utile, iar în seara aceasta în timp ce făceam un scurt research pe paginile web ale celor mai importanţi operatori, am descoperit ceva ce pare a fi o simplă eroare de informare.

Pe site-ul celor de la Vodafone, în secţiunea „Întrebări frecvente”, la întrebarea „Cât costă Netflix?”, apare informaţia că dacă te abonezi la Netflix pe factura Vodafone pentru abonamentul Minim plăteşti 7.99 euro / lună (acesta costă în mod normal 4.99 euro / lună). După cum se vede şi în captura de ecran de mai jos, celelalte abonamente (Standard şi Premium) au acelaşi preţ precum cel practicat de Netflix.

Am verificat şi la Orange, iar aici totul este în regulă, dacă te abonezi la Netflix pe factură Orange plăteşti aceleaşi preţuri standard.

Personal mă gândesc că după scăderea de preţ anunţată de Netflix în februarie 2023 (de la 7.99 euro / lună la 4.99 euro / lună), cei de la Vodafone nu au actualizat şi rubrica de „Întrebări frecvente” şi astfel a rămas agăţat vechiul preţ.

Cei care aveţi Netflix prin Vodafone, puteţi confirma / infirma dacă preţul practicat este cel de 7.99 euro / lună ?

De exemplu şi Orange are o greşeală de genul pe site-ul său şi tot la rubrica „Întrebări frecvente”. La întrebarea „Cum mă pot abona la Netflix cu plata pe factura Orange direct pe site-ul netflix.com?” sunt prezentanţi paşii pentru a face acest lucru, iar într-una dintre capturile de ecran, cea în care te pune să alegi abonamentul potrivit pentru tine, apare vechea grilă de preţuri, cea cu preţ minim de 7.99 euro / lună şi calitate 480p.