Diverse

România nu este o ţară mare în totalul businessului Samsung la nivel global, însă este o ţară în care brandul este apreciat, iar din acest motiv creşterile au fost constante în ultimii ani.

Cu o prezenţă activă în segmente precum smartphone-uri, tablete, laptopuri, televizoare şi electrocasnice, Samsung România a anunţat o cifră de afaceri de 5.1 miliarde lei pentru 2019, o creştere cu 11% comparativ cu 2018. Trăgând linie, filiala Samsung din ţara noastră aproape şi-a dublat businessul în ultimii 5 ani (în 2014 avea afaceri de 2.7 miliarde de lei).

Cât despre impactul pandemiei asupra vânzărilor pe 2020, reprezentanţii Samsung România susţin că scăderile nu sunt atât de drastice mulţumită brandului puternic creat în ultimii ani.

„Această perioadă a adus multe pro­vocări pentru întregul mediu de busi­ness. Incertitudinile din primele săptă­mâni legate de evoluţia pan­demiei au avut impact şi la nivelul vânzărilor, însă reputaţia produselor şi relaţia solidă cu consumatorii pe care am construit-o în timp ne-au ajutat să limităm acest impact.“, au declarat oficialii Samsung.

Sunt de acord că Samsung este un nume de încredere, un brand ce promite şi oferă (de cele mai multe ori) calitate, tocmai de aceea este atât de apreciat de români.

Sursa: zf.ro