Se pare că vânzările flagship-ului Samsung Galaxy S5 nu sunt atât de bune pentru sud-coreeni pe cât au anticipat. În acest moment vânzările sunt cu 40% mai mici decât au estimat, astfel că depozitele Samsung sunt destul de aglomerate cu smartphone-urile produse, dar necumpărate de utilizatori.
Mai mult chiar, vânzările Samsung Galaxy S5 sunt cu 4 milioane de unităţi mai mici decât cele ale modelului mai vechi Samsung Galaxy S4, în aceeaşi perioadă de timp de la data lansării (primele 3 luni). Cea mai dramatică scădere a vânzărilor este înregistrată în China, unde vânzările sunt cu 50% mai mici decât cele ale lui Samsung Galaxy S4 din aceeşi perioadă a anului trecut. Pentru a putea goli stocurile din depozite, Samsung a anunţat că vor implementa o campanie publicitară mai agresivă cu ocazia sărbătorilor de iarnă (oare nu puteau să mai scadă din preţul device-ului, în loc să investească şi mai mult în marketing?).
Anul 2014 nu a fost unul de succes pentru cei de la Samsung. Vânzările sunt în scădere, la fel şi profitul. De aceea, sud-coreenii au anunţat că vor schimba strategia pentru anul 2015, astfel încât să revină pe creştere în zona gadget-urilor inteligente.