Lupta dintre Samsung şi Apple este din ce în ce mai intensă, iar aceasta se manifestă pe toate planurile posibile. Ultima lovitură din această „dragoste cu năbădăi” este dată de către cei de la Samsung în cadrul Jocurilor Olimpice de Iarnă de la Sochi.
Astfel că, utilizându-şi postura de sponsor oficial al acestor jocuri olimpice, Samsung îi obligă pe toţi sportivii ce deţin un telefon Apple să acopere logo-ul acestora pe parcursul tuturor competiţiilor din cadrul jocurilor. Mai mult chiar, sud-coreenii recomandă tuturor sportivilor să utilizeze smartphone-ul Samsung Galaxy Note 3 oferit gratis de către aceştia tuturor participanţilor (Note 3 este telefonul oficial al Jocurilor Olimpice de Iarna Sochi 2014).
Această atitudine este logică într-un fel. Logică deoarece Samsung investeşte mulţi bani din calitatea de sponsor a acestei ediţii a Jocurilor Olimpie de Iarnă şi dacă tot au exclusivitate ar trebui să îşi recupereze investiţia într-un fel sau altul, iar ilogică pentru că nu poţi obliga oamenii să utilizeze ceva care nu le este pe plac (să ne gândim totuşi că Samsung Galaxy Note 3 are 5.7 inch în timp ce iPhone 5S doar 4 inch, ceea ce implică o portabilitate mult mai ridicată pentru cel din urmă).
Voi ce părere aveţi de această atitudine a celor de la Samsung?
Update: Samsung ne-a trimis declarația lor oficială legată de acest subiect.
„Samsung nu a solicitat nicio acțiune de acest fel sportivilor participanți la Jocurile Olimpice de Iarnă de la Soci. Toate activitățile de marketing din cadrul Jocurilor sunt supravegheate de Comitetul Olimpic Internațional, iar Samsung nu a fost implicat în luarea niciunei decizii legate de brandingul produselor folosite de sportivi.”