Când Samsung lansează câte un produs nou, aţi observat că în anumite cazuri în categoria “sursa” punem link către Samsung Newsroom, canalul oficial de ştiri şi de relaţionare cu mass-media a producătorul sud-coreean.
Până de curând foloseam varianta în engleză a site-ului, însă iată ca de săptămâna aceasta avem oficial şi Samsung Newsroom în limba română. Samsung Electronics a anunţat lansarea Samsung Newsroom România, o platformă ce îşi propune să informeze consumatorii și presa română despre cele mai recente acțiuni ale companiei, atât pe plan național, cât și de la nivel global.
Site-ul Samsung Newsroom România va furniza cele mai noi informații despre activitatea companiei, acțiuni de CSR, produse și servicii, date de afaceri etc., cu scopul de a facilita o întelegere în profunzime a brandului și a modulului în care acțiunile locale contribuie la evoluția Samsung.
„Trăim într-o epocă a informației, în care totul în jurul nostru, de la un simplu emoji în secțiunea de comentarii până la un banner publicitar, este încărcat de însemnătate și de propriul său flux informațional. În era digitală, acest lucru este și mai accentuat și se petrece într-un ritm mult mai alert. Pentru Samsung, nu este important doar ce comunicăm, ci și ritmul în care o facem, calitatea și relevanța conținutului – suntem conștienți că oamenii se află permanent în căutarea celor mai recente și corecte informații, pe care își doresc să le poată accesa într-un timp cât mai scurt. Din acest motiv am creat Samsung Newsroom România, un hub de informații, știri și noutăți oficiale Samsung, prin care ne propunem să asigurăm un dialog deschis și transparent cu media, consumatorii și nu numai. Mai mult decât atât, noul Newsroom România este modul prin care ne asigurăm că transmitem doar informații clare, verificate și gata de împărtășit rapid cu cei interesați.” a declarat Simona Panait, Director de Marketing Samsung România și Bulgaria.
În anul 2021 filiala locală Samsung Electronics a trimis presei locale peste 100 de comunicate de presă.