Samsung renunţă la reclamele afişate în aplicaţiile sale ce vin preinstalate pe toate telefoanele

/
/
3 oct. 21
/

În 2020 Samsung a început să afişeze reclame tip bannere în aplicaţiile sale, inclusiv pe smartphone-urile cu preţuri de peste 700 – 800 de euro. Reclamele au început să apară cu update-ul la One UI 2.5.

Din fericire pentru utilizatori, în vara acestui an producătorul sud-coreean a luat decizia de a renunţa la aceste reclame până la sfârşit de 2021. Chiar dacă încă neoficial, mai multe surse au confirmat că Samsung a început să elimine reclamele din aplicaţii precum Samsung Weather, Samsung Health sau Samsung Pay. Va exista totuşi o mică excepţie, în cadrul aplicaţiei Samsung Pay urmând a exista o categorie cu oferte pentru utilizatori.

Foarte probabil actualizarea la One UI 4.0 bazată pe Android 12 va duce la dispariţia completă a acestui tip de monetizare puternic contestat de utilizatori.

Din păcate Samsung nu va renunţa la reclamele de pe smart TV-uri. Acolo utilizatorii vor trebui să accepte în continuare diverse bannere prin interfaţa software.

Sursa: sammobile.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Zeci de smartphone-uri şi tablete Samsung vor primi noi update-uri de securitate în luna decembrie (iată lista completă)

Samsung este un producător care de câţiva ani tratează foarte serios problema update-urilor, iar dacă ar fi să mă întrebaţi pe mine, cred că este compania cu cel mai susţinut roadmap de actualizări din lumea Android.

Samsung Galaxy Z TriFold – un pas în direcția corectă, dar și 5 puncte de întrebare

Samsung a lansat pliabilul suprem în opinia sa - Galaxy Z TriFold. Este un produs aflat la bursa zvonurilor de câțiva ani buni și uite că pe sfârșitul lui 2025 au ridicat cortina de pe acest dispozitiv.

Tableta Samsung Galaxy Tab S11 – review sau cum se comportă cel mai mare rival al iPad Air 11 (2025)

Pandemia Covid 19 a reprezentat perioada în care, cel puțin la debut, piața tabletelor a cunoscut o cerere accentuată, în principal datorită lockdown-ului.