Samsung a ales în poziția de marketing manager pentru Europa de Sud-Est pe Simona Panait. Între țările pe care Simona Panait urmează să le coordoneze se află și România, Bulgaria, Ungaria.
Prin această funcție urmează a coordona strategia de marketing și comunicare din această regiune (campaniile de brand, lansăriile de flagship-uri pe piețele din regiune).
Simona Panait și-a început cariera în 2000 la Coca-Cola HBC România, iar ultima funcție ocupată a fost de Global Marketing Manager la Ilko Coffee International, joint venture între Coca-Cola Company și illy Cafee. Alte funcții ocupate de-a lungul timpului: Regional Trade Marketing Coordinator, Trade Coordinator Key Accounts, Promo & Launches Coordinator, Trade Marketing Manager East Zone, Consumer Activation Manager respectiv National Marketing Manager.
Da, recunosc – ultimele trei rânduri sunt luate cu copy/paste. Nu stăpânesc jargonul funcțiilor întâlnite într-o corporație.
Declarație oficială:
„Samsung este unul dintre cele mai puternice și dinamice branduri la nivel global și mă bucur să mă alătur unei echipe de marketing solide, care deține o importanță majoră în strategia de performanță a business-ului din regiune. Este o echipă formată din unii dintre cei mai buni profesioniști de marketing și comunicare și sunt încrezătoare că, împreună, vom dezvolta campanii inovatoare, care vor genera rezultate pe măsură”, a declarat Simona Panait.