Credeaţi că preţurile mai mici practicate de Samsung în ultima perioadă nu vor avea consecinţe ? Producătorul sud-coreean a fost cumva nevoit să aducă în piaţă smartphone-uri şi tablete la preţuri mai aşezate deoarece concurenţa juca puternic din acest punct de vedere.
Şi totuşi se pare că Samsung ar avea alternative la aceste preţuri “corecte”. Compania tocmai a înregistrat o marcă comercială denumită Samsung Mobile Ads la EUIPO (European Union Intellectual Property Office). Acest oficiu pentru proprietate intelectuală al Uniunii Europene afirmă că în cererea Samsung este vorba despre publicitatea mobilă şi vizate în mod special sunt smartphone-urile şi tabletele.
Compania sud-coreeană practică deja ceva similar pe televizoarele sale inteligente, acolo unde utilizatorii au parte de reclamă. Acestea se pot dezactiva, însă îţi trebuie ceva lectură pentru a face acest lucru (Samsung a îngreunat procesul de dezactivare).
Momentan, vorbim de Samsung Mobile Ads ca un trademark. Probabil, ceva mai serios se pregătește pentru viitor.