Opinie

Am ajuns în seara asta preţ de câteva minute în mall şi ce să vezi: haos generalizat. Magazinele au dat deja drumul la aşa numitele campanii Black Friday 2024 şi lumea s-a activat.

Într-un magazin Altex era o nebunie de nedescris, angajaţii alergau de colo, colo, în spate cineva striga „La iPhone 16 aveţi oferte de Black Friday”, în faţă o doamnă „Vreau un smartwatch pentru fata mea la ofertă”, în lateral era coadă la ghişeul de creditare (IFN-ul ăla minune cu dobânzi de te doare capul) şi tot aşa.

La Carrefour la fel, acelaşi haos în sectorul de electronice şi electrocasnice. Erau cărucioarele pline cu televizoare, cu electrocasnice de mici dimensiuni, coadă la ghişeul de garanţii, ce să mai, ca de Black Friday.

Am luat repede ce am avut nevoie şi am fugit să îl iau pe cel mic de la Micii Ingineri (o chestie cu lego care îi place foarte mult). Ajung acasă, soţia cu o mână făcea mâncare, cu alta scrolla pe smartphone. Dau să o întreb ce face, dar nu apuc: “Vezi că îmi dau comandă de nişte pensule de make-up de pe nu ştiu ce site, au reduceri de 80% ! Nu mai prinzi aşa preţ !”😁

În acel moment m-am resemnat şi mi-am făcut o cafea🥹. Da, la 8 fără ceva seara beam o cafea, nu de alta, dar după o zi nebună la muncă, agitaţia de seară a fost cireaşa de pe tort.

Deci da, „nebunia euforică” numită Black Friday 2024 este deja aici, printre noi, demonul „reducerilor” a coborât pe pământ. Şi când te gândeşti că promoţiile nici nu sunt promoţii, încă🤔. Va urma…