Sony a publicat raportul financiar pentru perioada aprilie – iunie 2018, iar acesta arată foarte bine, cu o singură excepţia: divizia mobile. Sony Mobile a reuşit “performanţa” de a vinde doar 2 milioane de smartphone-uri în trimestrul al doilea al acestui an.
Acest rezultat este unul extrem de modest în condiţiile în care în aceeaşi perioadă a anului trecut divizia reuşea să comercializeze 3.4 milioane unităţi, adică avem o scădere de aproximativ 41%. Nici din punct de vedere al veniturilor situaţia nu este mai bună. Cu un venit total de 1.18 miliarde de dolari, Sony Mobile a înregistrat un declin de 27% comparativ cu trimestrul al doilea din 2017.
Conform oficialilor companiei, scăderile masive vin din Japonia şi Europa, zone unde concurenţa este foarte puternică şi competitivă. În urma acestor cifre dezamăgitoare, Sony Mobile şi-a revizuit obiectivele pe 2018, scăzând de la venituri de 5.74 miliarde de dolari şi 10 milioane smartphone-uri vândute, la 5.47 miliarde de dolari şi doar 9 milioane smartphone-uri vândute.
Norocul celor de la Sony Mobile este acela că fac parte dintr-un grup uriaş care poate suporta pierderile diviziei. Rămâne de văzut cât timp vor mai dori să facă acest lucru.