Sony Mobile continuă trendul descendent şi rămâne Cenuşăreasa grupului Sony la capitolul venituri. Trimestrul al treilea din 2018 (trimestrul al doilea în anul fiscal din Japonia) este unul dintre cele mai slabe din istoria diviziei: venituri de puţin peste 1 miliard de dolari şi pierderi de 242 milioane de dolari.
Chiar dacă au lansat câteva smartphone-uri interesante, preţul piperat ţine la distanţă utilizatorii în special din Europa, America Latină şi Orientul Mijlociu, zone în care Sony Mobile a înregistrat şi cele mai dramatice scăderi ale vânzărilor.
Dacă în aceeaşi perioadă din 2017 Sony reuşea să vândă 3.4 milioane de smartphone-uri, în 2018 cifra a rămas blocată la doar 1.6 milioane unităţi. Scăderea este mai mare de 50%, procent cu adevărat îngrijorător.
Norocul celor de la Sony Mobile este acela că fac parte dintr-un grup uriaş care poate suporta pierderile diviziei. În trimestrul proaspăt încheiat Sony a raportat un profit de peste 2.1 miliarde de dolari.