Sony și-a propus ca în 2016 să comercializeze 20 de milioane unități, dar previziunea făcută la început de an a fost ajustată spre 19 milioane unități, iar pe sfârșit de trimestru 3 au coborât la 17 milioane unități.
Sony spune că vânzările din Europa nu ar fi cele așteptate, de aici și scăderea vânzărilor pentru compania japoneză. Sunt și vești bune, 37 milioane dolari profit în ultimul trimestru fiscal și vânzări ceva mai bune pentru categoria high-end, segment pe care Sony putem spune că s-a concentrat mai puternic.
Trimestrul fiscal al Sony pornește în aprilie și se încheie în martie. Trebuie să țineți cont de acest aspect când parcurgeți graficul de mai sus. Observați că în Q4 2014, Sony a avut cele mai bune vânzări – 11.9 milioane unități, iar în Q2 2016 abia au atins pragul a 3.1 milioane, scădere bruscă în Q1 și Q2 2016 față de Q4 2015 spre exemplu.
Sper ca Sony să revină pe o pantă ascendentă și să nu renunțe la divizia de telefoane mobile, chiar dacă vânzările nu sunt cele așteptate.