Spotify vine cu o ofertă interesantă şi oferă abonamentul Individual gratuit timp de 3 luni

/
/
20 aug. 23
/

Luna aceasta Spotify a modificat preţul abonamentelor din România, însă momentan nu vorbim de scumpiri. Compania doar a trecut preţurile din euro în lei, aspect mult mai facil pentru utilizatori.

Preţurile actuale din ţara noastră sunt:

  • Individual – 24 lei / lună cu un cont;
  • Duo – 31 lei / lună cu două conturi;
  • Familie – 38 lei / lună cu până la şase conturi;
  • Student – 13 lei / lună cu un cont.

La modul general cei care îşi fac cont pentru prima oară primesc abonamentul gratuit pentru 30 de zile (oricare din cele patru alese).

Spotify vine acum cu o oferă interesantă, una care se aplică doar abonamentului Individual. Până pe 12 septembrie toţi utilizatorii noi primesc o gratuitate de 3 luni la abonament, după această perioadă preţul revenind la cel standard. Mare atenţie că dacă anterior aţi mai avut abonament Spotify şi l-aţi închis, nu sunteţi eligibili.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.