Software

Oricât de dragi sau mai puţin dragi ne sunt băncile, toţi avem cel puţin un cont bancar cu card ataşat. Majoritatea avem şi serviciile de mobile banking active, iar aplicaţiile dedicate ne fac viaţa mai uşoară zi de zi (cel puţin la nivel teoretic).

Eu sunt client Banca Transilvania, Raiffeisen Bank şi Credit Europe Bank. La toate trei am aplicaţiile de mobile banking instalate şi le folosesc în funcţie de nevoi. Cea mai dificil de utilizat mi se pare aplicaţia celor de la Credit Europe Bank. Aceasta este destul de limitată ca funcţii, dispune de o interfaţă foarte greoaie, iar pentru a găsi răspunsul la ce te interesează trebuie să pleci într-o adevărată aventură (la cardul de credit îţi este aproape imposibil să îţi dai seama care sunt ratele pe care le ai de plătit).

Aplicaţiile celorlalte două bănci îmi sunt suficiente, cea de la Raiffeisen se mişcă bine şi îţi oferă organizat tot ce ai nevoie. La Banca Transilvania am instalate atât vechiul BT24 Mobile, cât şi noul NeoBT. Personal folosesc mai des BT24 Mobile, aceasta se mişcă ireproşabil, în timp ce NeoBT (chiar dacă este mai complexă) mai trebuie puţin maturizată (are anumite bug-uri, interfaţa ar trebui puţin mai aerisită etc.).

Ideea acestui articol mi-a venit după ce am citit că cei de la BCR s-au lăudat cu succesul aplicaţiei George. Nu doar că au mutat mare parte din activitatea clienţilor în online, dar George este şi cea mai apreciată aplicaţie de mobile banking din România.

Din tabelul lor observăm că George este foarte apreciată în toate cele trei magazine de aplicaţii (App Store, Google PlayStore şi AppGalery), urmată la mică distanţă de Raiffeisen Smart Mobile şi ING HomeBank. Din păcate YOU BRD şi NeoBT par a mai avea nevoie de îmbunătăţiri. În tabel apare şi Revolut, însă în acest caz vorbim de o aplicaţie gândită cumva diferit de cele ale băncilor.

Voi sunteţi mulţumiţi de aplicaţia de mobile banking a băncii voastre ? Sau chiar de Revolut ?

Via: nwradu.ro