Telekom România a început să îşi informeze abonaţii în legătură cu noi majorări de preţ pentru abonamente începând cu data de 1 martie 2021.
Împreună cu factura lunară abonaţii au primit următoarea notificare:
„Stimate client,
Pentru a răspunde nevoii continue de dezvoltare şi de susţinere a calităţii serviciilor pe care vi le furnizăm, precum şi pentru a reacţiona la creşterea costurilor de furnizare a serviciilor, suntem nevoiţi să modificăm condiţiile contractuale de tarifare.
De la 1 martie 2021, contractul (ele) cu Telekom Romania Communications S.A. de pe contul ********* se modifică dupa cum urmează:
- Preţul pentru fiecare Serviciu fix (Voce, Internet sau TV) va fi majorat cu 0,60 euro TVA inclus (0.50 euro fără TVA). În cazul în care beneficiaţi de un Pachet de Servicii alcătuit din două sau mai multe Servicii fixe, majorarea se va aplica pentru fiecare Serviciu fix inclus în Pachet. Majorarea se adaugă la preţul redus al Serviciului fix/ Pachetului de Servicii (preţul rezultat după aplicarea reducerilor/promoţiilor de care beneficiaţi conform contractului), preţul final fiind determinat prin însumarea preţului redus cu majorările evidenţiate în factura dvs. Majorarea preţului conform acestei notificări se va regăsi pe factura dvs. evidenţiată la linia „Majorare 3 abonament Voce/Internet/TV”
- Preţul pentru fiecare Serviciu Mobil va fi majorat cu 0.60 euro TVA inclus (0.50 euro fără TVA).”
Din această notificare aflăm că Telekom România va majora preţurile serviciilor fixe şi mobile cu 0.6 euro (TVA inclus) / serviciu.
Dacă nu sunteţi de acord cu această mărire de preţ, puteţi rezilia contractul fără costuri suplimentare în maxim 30 de zile de la primirea notificării.