În timp ce scriu acest articol, soţia mea răsfoieşte de zor TikTok în căutare de clipuri pe gustul ei, iar ca ea milioane de alţi români fac asta constant.
Conform reprezentanţilor platformei, TikTok este folosit lunar de mai bine de 7.4 milioane de români, o cifră extraordinară din punctul meu de vedere în condiţiile în care acum 5 ani abia dacă ştia cineva ceva despre acest nume.
Fie că aleg să urmărească clipuri sau să le distribuie pe ale lor, să facă duete, live-uri sau să experimenteze efectele și filtrele speciale, o mulțime de români vin pe TikTok în fiecare lună. Românii folosesc platforma pentru a descoperi lucruri noi, a împărtăși idei, a sărbători împreună și a oferi lumii o perspectivă asupra vieții lor, în timp ce inspiră creativitate și aduc bucurie.
Acest lucru demonstrează puterea creativității românilor și cum a oferit TikTok o pânză pe care aceștia pot să creeze, o fereastră prin care pot vedea lumea și o punte către noi culturi, generații și idei.
Ne place să recunoaştem sau nu, TikTok este noul fenomen în materie de platforme sociale, conţinutul video scurt pentru mobil fiind cel care captează atenţia a sute de milioane de oameni în întreaga lume în fiecare zi.