sursa

Click pe imagine pentru a o mări. 
Pe mine mă interesează zona legată de telefoane mobile şi avem prezente:
Nokia pe locul 8 cu o scădere accentuată de 15% şi în cădere de pe 5 mondial. Se datorează crizei din zona smartphone unde ei s-au relansat cu 4 deviceuri noi
Apple – pe 17 mai bine decât poziţia 20 din 2009 – creştere de 37% (iPhone joacă un rol esenţial);
Samsung – se menţine pe locul 19 – apreciere de 11% şi divizia de mobile a contribuit serios;
Primele trei locuri aparţin:
– Coca-Cola – cel mai valoros brand din lume – 2% în plus faţă de 2009;
– IBM – 7% bonificaţie faţă de anul trecut;
– Microsoft – idem. 
Cea mai mare creştere ca valoare a brandului vine la Google – 36% şi urcarea a trei poziţii de pe 7 pe 4 în studiul făcut de Interbrand. 
Update: Printscreenul nu se vede şi vă invit să daţi click pe sursă. 

Categorii: nokia
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.