45 de echipe de liceeni s-au întrecut în Concursul de informatică ASUS Challenge 2022. Mai jos găsiți clasamentul final și liceele sau colegiile ce au obținut promele 5 locuri.

1. Colegiul Național Matei Basarab (31045 puncte);
2. Colegiul Național Mihai Viteazul București (31019 puncte);
3. Colegiul Național Gheorghe Șincai (29856 puncte);
4. Liceul Teoretic Benjamin Franklin (29326 puncte);
5. Colegiul Național Cantemir-Vodă (29014 puncte);

După cum puteți observa a fost o cursă strânsă pentru primele 5 poziții. ASUS va livra 30 de sisteme ASUS ExpertCenter E5 AiO 22 și un laptop ASUS ExpertBook B3 Flip către Colegiul Național Matei Basarab.

Cum s-a desfășurat Concursul de informatică ASUS Challenge 2022 desfășurat în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București?

Competiția a început în luna martie când s-au înscris cele 45 de echipe. Au fost organizate două sesiuni online pe 7 și 12 aprilie pe Kahoot! și Zoom, iar câte 10 echipe s-au calificat mai departe. Marea Finală a reunit cele 20 de echipe  în cadrul Grand Hotel Bucharest pe 4 mai 2022. Au fost 35 de întrebări din domeniul programării și IT&C transmise prin Kahoot!, iar fiecare echipă a avut la dispoziție un sistem ASUS ExpertCenter E5.

Declarații oficiale:

„Suntem foarte fericiți că am câștigat acest concurs și că am putut să ne reprezentăm liceul într-un domeniu de care suntem pasionați și în care ne descurcăm foarte bine. Am avut o zi foarte bună, ne-am descurcat ca echipă, am lucrat foarte frumos împreună, am reușit să ne adunăm cunoștințele ca un tot unitar. Vrem să le mulțumim celor de ASUS pentru oportunitatea oferită și doamnei coordonator care ne-a ajutat pe tot parcursul acestui traseu”, au declarat câștigătorii.

„Compania ASUS este onorată că Inspectoratul Școlar al Municipiului București ne-a ales drept partener și susținător al acestui proiect minunat. Am fost plăcut surprinși de evoluția copiilor pe parcursul acestui concurs, de performanțele de care au dat dovadă în domeniul IT – un domeniu strategic și foarte important pentru România”, a declarat Liviu Marica, PR & Marketing Manager ASUS România.

„Concursul înseamnă concretizarea unei inițiative care vine în sprijinul educației, în sprijinul creșterii competențelor copiilor noștri. Îi mulțumim tare mult partenerului nostru pentru derularea acestui concurs, care demonstrează deschiderea copiilor către competiții, pentru că participarea a fost numeroasă. Acești copii au lăsat deoparte individualitatea, au lucrat în echipă, au contribuit prin premiul obținut la creșterea infrastructurii din liceul lor. Îi felicit pe toți cei care s-au implicat, cele 45 de echipe care au manisfestat interes pentru concurs și mai cu seamă pe cele 20 de finaliste. Cu toții însă sunt câștigători – sunt convinsă de asta și zâmbetul de pe fața lor îmi demonstrează că așa este, pentru că aceste parteneriate între Inspectoratul școlar și alte instituții nu înseamnă nimic altceva decât un pas în dezvoltarea lor. Este important să vedem că după o perioadă pandemică e bine să ne implicăm în astfel de activități”, a declarat Mihaela Ștefan, Inspector Școlar General, Inspectoratul Școlar al Municipiului București.

Cele 20 de licee ce și-au trimis echipe în finală au fost:

  • Colegiul Național Elena Cuza;
  • Liceul Teoretic Ion Barbu;
  • Colegiul Național Ion Creangă București;
  • Liceul Teoretic Tudor Vladimirescu;
  • Liceul Teoretic Ștefan Odobleja;
  • Colegiul Național Mihai Viteazul București;
  • Liceul Tehnologic de Metrologie Traian Vuia;
  • Liceul Greco-Catolic Timotei Cipariu;
  • Liceul Teoretic Jean Monnet;
  • Liceul Teoretic C. A. Rosetti;
  • Colegiul Național Matei Basarab;
  • Colegiul Național Grigore Moisil;
  • Colegiul German Goethe;
  • Colegiul Național Gheorghe Șincai;
  • Liceul Teoretic Benjamin Franklin;
  • Liceul Teoretic Eugen Lovinescu;
  • Colegiul Național Cantemir-Vodă;
  • Colegiul Național Sfântul Sava;
  • Colegiul Național Bilingv George Coșbuc;
  • Liceul Teoretic Bulgar Hristo Botev.

Categorii: anunturi-diverse

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.