eMAG a anunţat astăzi o serie de modificări în cadrul companiei, cea mai răsunătoare fiind cea a schimbării CEO-ului. Iulian Stanciu se retrage în poziţia de Preşedinte Executiv şi predă “ştafeta” lui Tudor Manea, fostul director general.
„Sunt onorat să conduc eMAG în această nouă etapă în care vom folosi experiența și know-how-ul celor aproape 20 de ani de comerț online pentru a le oferi o experiență bună clienților, dar și pentru a ajuta la dezvoltarea mediului antreprenorial. Investițiile pe care le vom face în următorii trei ani ne vor ajuta să le oferim clienților noștri o gamă mai mare de produse și prețuri mai bune, viteză la livrare, dar și o simplificare a procesului de plată. Ne propunem, de asemenea, ca prin infrastructura pe care o construim, să ajutăm antreprenorii locali să facă tranziția în online mai ușor, transferând din experiența dobândită de noi”, a declarat Tudor Manea, noul CEO eMAG.
Printre alte noutăţi, mai aflăm că eMAG vrea să investească în următorii 3 ani aproximativ 3.2 miliarde de lei astfel:
- 785 de milioane lei se vor duce către dezvoltarea internaţională;
- 447 de milioane lei vor fi utilizaţi în dezvoltarea de tehnologie românească;
- 251 de milioane lei vor merge către dezvoltarea antreprenoriatului digital prin intermediul platformei Marketplace;
- 990 de milioane lei vor fi destinate dezvoltării serviciilor logistice;
- 740 de milioane lei vor fi investiţi în alte companii.
eMAG şi-a propus să atingă vânzări de 1 miliard de euro în următorii cinci ani în Ungaria, să îşi extindă prezenţa cu magazine fizice în Bulgaria, să ajungă la 45.000 de selleri români în eMAG Marketplace în următorii trei ani (acum sunt aproximativ 25.000), să dubleze reţeaua de easybox-uri în lunile următoarele şi să finalizeze noul hub logistic de la Joiţa până în septembrie 2022.