Samsung a pornit o campanie de promovare a Samsung S9 și S9 Plus prin SUA, iar cum pe acolo, iPhone-ul este no. 1, au introdus o referire nu tocmai subtilă la produsele companiei americane.
Cele 4 reclame le găsiți:
1. Ingenius Speed – face referire la vitezele de download aduse de Samsung S9 vs iPhone X (1200 Mbps vs 600 Mbps la download și 200 vs 150 Mbps la upload). Mi se pare o falsă problemă, niciun operator nu-ți aduce viteze de peste 3 – 400 Mbps în utilizarea de zi cu zi. Nici nu mai zic de valori de ordinul a peste 500 Mbps, abia le atingi pe PC printr-o conexiune de fibră optică;
2. Ingenius Dongle – punct ochit, punct lovit. Să vii cu dongle în pachet mi se pare chiar aiurea. Păi ori treceme pe căști dedicate sau bluetooth, ori nu mai trecem deloc și păstrăm jack-ul de 3.5 mm. Samsung este printre ultimele companii ce pe telefoanele sale premium nu a renunțat la jack-ul de 3.5 mm și la a păstrat slotul pentru microSD care să extindă spațiul de stocare.
3. Ingenius Camera – camera de pe S9 & S9 Plus este superioară iPhone X, nu cu mult, dar este peste ceea ce oferă dispozitivul Apple. Totuși, să introduci scorurile DxOMark la mijloc, deja pe acolo sunt alte companii puse peste S9 & S9 Plus. Este ca și cum ai face reclamă indirectă la…, Huawei.
4. Ingenius Fast Charger – Da și Nu. Este rușinos că Apple te pune să cumperi încărcătorul rapid în mod separat, dar este cumva în linie cu politica companiei de a face bani și din piatră seacă dacă s-ar putea. În ce privește încărcarea rapidă, S9 & S9 Plus au deja concurență formată din produse cu timp și mai prompt de încărcare.
Una peste alta, observați cât de simplu și concis trebuie să fie mesajul trimis către clientul american.