Un chatbot Chevrolet bazat pe ChatGPT recomandă clienţilor să cumpere Tesla, BMW, Rivian, Ford şi altele (la americani, desigur)

/
/
22 dec. 23
/

Acum este la modă ca pe site-urile marilor companii să există un asistent virtual bazat pe inteligenţa artificială care să te asiste în aflarea „adevărului absolut”.

Doar că momentan tehnologia nu este perfectă şi dă destul de des rateuri. Un astfel de caz este Chevrolet, companie care a ajuns ironia americanilor în ultimele zile. Se pare că chatbot-ul bazat pe ChatGPT utilizat de dealerii Chevrolet din ţară nu ştie că trebuie să recomanda doar Chevrolet, iar în multe discuţii purtate cu clienţii ajunge să recomande maşini de la Tesla, BMW, Rivian, Ford şi alte mărci.

La nevoie acelaşi chatbot te poate ajuta să îţi comanzi şi o Tesla Model 3, chiar dacă el ar trebui să vândă Chevrolet.

General Motor a transmis că aceşti asistenţi virtuali nu au fost setaţi să răspundă filtrând informaţia în favoarea Chevrolet, softul aparţinând altei companii.

Sursa: piataauto.md
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.