Sfârşitul de an este aproape şi chiar dacă mai avem un Crăciun la mijloc, numărăm zilele până vom intra în 2019. Acelaşi lucru îl fac şi cei de la geekbuying.com, cei care au lansat campania promoţională “Year End Closeouts”.
Aceasta vine cu oferte la o gamă variată de produse, de la smartphone-uri, tablete şi smartwatch-uri, la haine sau jucării. Dacă sunteţi interesaţi de noi achiziţii vă invit să aruncaţi un ochi pe campanie, iar dacă vă tentează un TV Box puteţi verifica ceva opţiuni aici.
Iată câteva exemple de produse prinse în campania Year End Closeouts:
- smartwatch Xiaomi Huami Amazfit – 166.99 dolari fără TVA după aplicarea codului DIHPQZMR;
- periuţă de dinţi electrică Utalife TB601 – 23.99 dolari fără TVA după aplicarea codului SZHMPHKI;
- TV Box Xiaomi Mi Box S – 79.99 dolari fără TVA după aplicarea codului CONSUMER2;
- boxă bluetooth Tronsmart Element Groove – 21.99 dolari fără TVA după aplicarea codului VHAKZJPI.