UPC România are o nouă identitate vizuală şi noi pachete de servicii

/
/
4 sept. 17
/

Se pare că toamna lui 2017 este perioada reinventării pentru mai multe companii de renume din ţara noastră. După ce posturile TV ale trustului Media Pro şi-au schimbat denumirile şi logo-urile, de astăzi şi UPC România vine cu o nouă identitate vizuală.

Cu o grafică mai simplă, colorată şi modernă, campania de identitate vizuală va fi vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă. Modificarea de imagine va fi însoţită de noul slogan “Bucură-te de fiecare moment”, cât şi de noi pachete de servicii: Happy Home:

  • Connect 150 + Play Familia ce include internet cu viteze în download de 150 Mbps + Connect Box Wi-Fi, 129 canale TV şi telefonie fixă nelimitat în reţeaua UPC – 49 lei / lună în primele 12 luni, urmând ca după preţul să crească la 69 lei / lună;
  • Connect 300 + Play Familia ce include internet cu viteze în download de 300 Mbps + Connect Box Wi-Fi, 129 canale TV + pachet Sport cadou (8 canale) şi telefonie fixă nelimitat în reţeaua UPC – 59 lei / lună în primele 12 luni, urmând ca după preţul să crească la 74 lei / lună;
  • Connect 500 + Play Maxim ce include internet cu viteze în download de 500 Mbps + Connect Box Wi-Fi, 160 canale TV + pachet Sport cadou (8 canale) + HBO şi HBO GO cadou timp de 6 luni şi telefonie fixă nelimitat în reţeaua UPC – 79 lei / lună în primele 12 luni, urmând ca după preţul să crească la 94 lei / lună.

Noile modificări vor fi implementate şi în magazinele fizice din ţară. În luna septembrie vor fi rebranduite magazinele din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa şi Ploieşti, urmând ca până la sfârşitul anului toate cele peste 100 de magazine să aibă aceeaşi identitate vizuală.

Campania de repoziţionare a brandului este o iniţiativă Liberty Global aplicată în toate ţările din Europa Centrală şi de Est unde compania este prezentă: România, Polonia, Ungaria, Cehia şi Slovacia, construind astfel un brand unitar în regiune.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

La jumătatea anului 2025, DIGI rămâne lider ca număr de abonaţi pe piaţa telecom, iar Orange îşi menţine prima poziţie la nivel de venituri

ANCOM a publicat în acest final de săptămână cele mai recente date referitoare la piaţa telecom din România, adică informaţiile valabile pentru 30 iunie 2025 (jumătatea anului).

Router wireless Cudy WR1500 – review (Acces la Wi-Fi 6 accesibil, fără minusuri majore)

Nu am mai testat de ceva vreme un router wireless, iar review-ul de astăzi marchează o premieră, fiind primul produs de la Cudy cu care iau contact. Recunosc că nu auzisem de această companie până acum, dar după ce am aruncat un ochi pe site-ul lor oficial am descoperit că au în ofertă foarte multe…

Vă pot dubla sau tripla preţurile abonamentelor operatorii telecom din România? Am analizat contractele Orange, Vodafone şi Digi Mobil şi iată ce am descoperit

Foarte mulţi dintre voi mi-aţi scris la articolul în care am prezentat cum am activat un nou abonament Orange, că există un risc ridicat ca până la finalizarea celor 24 de luni contractate, să plătesc dublu, poate chiar triplu.