Retelistica

Brandul UPC dispare după achiziția de către Vodafone, iar de la 31 martie 2020 operațiunile de telefonie mobilă, internet fix și mobil, cablu TV se vor afla sub umbrela unui singur brand – Vodafone.

Este o mișcare așteptată din momentul în care Vodafone a ajuns la un acord cu Liberty Global spre a achiziționa operațiunile din Germania, Cehia, Ungaria și România.

Vodafone România va iniția în perioada următoare o amplă campanie de informare a clienților UPC România, prin toate canalele – scrisori de informare care vor însoți factura de servicii, IVR, SMS, email, paginile online dedicate www.vodafone.ro/upc-devine-vodafone și www.upc.ro/upc-devine-vodafone – cu privire la faptul că Vodafone România S.A. va deveni furnizorul acestora de servicii fixe de telecomunicații, începand cu data de 31 martie 2020, ca urmare a fuziunii dintre cele două companii, precum și despre toate modificările relevante legate de această schimbare.

Îmi permit o singură concluzie: Vodafone, hai cu ofertele convergente atractive!

Oferte convergente = internet fix și mobil, telefonie mobilă și cablu TV. Mă rog, hai și cu investițiile serioase spre a reduce din ecartul față de RCS-RDS.

Categorii: retelistica
Tag-uri: UPCvodafone
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.