Software

Disney Plus este primul serviciu de streaming video ce a anunţat o dată precisă de lansare pentru abonamentul cu reclame. Acesta va fi disponibil oficial în Statele Unite ale Americii începând cu 8 decembrie, urmând ca din 2023 să fie extins şi în restul ţărilor.

Următorul serviciu ce va face acest pas, acela de a introduce abonamentul cu reclamă, este Netflix. Compania a confirmat deja acest lucru, iar implementarea va fi realizată cel mai probabil în prima parte a anului viitor.

Cele mai noi surse susţin însă că viitorul abonament cu reclamă Netflix nu va permite descărcarea de conţinut pentru vizionare offline. La prima vedere pare un mare minus, însă reclamele nu pot fi introduse fără acces la internet, astfel că abonamentul nu ar mai avea niciun fel de eficienţă dacă utilizatorii şi-ar descărca offline filmele şi serialele favorite şi s-ar uita la ele fără reclame.

Din ce în ce mai multi utilizatori renunţă la Netflix, în ultimul trimestru compania pierzând aproape 1 milion de abonaţi. Din acest motiv veniturile sunt în scădere, iar Netflix caută cu disperare noi metode de monetizare (una dintre ele va fi şi dispariţia account sharing-ului).

Sursa: thetapedrive.com