gAuto

UNIQA Asigurări face un pas important în direcția digitalizării și lansează un serviciu numit ANA prin care sunt rezolvate dosarele de daune cu despăgubiri de până în 500 euro.

Sunt câteva precizări ce merită a fi făcute:

  • funcționează pentru asigurările CASCO de la UNIQA Asigurări;
  • valoarea daunelor nu trebuie să treacă de pragul a 500 euro;
  • timpul de rezolvare – aprox. 30 de minute pentru a primi propunerea de despăgubire;
  • serviciul este de tip web-based și nu presupune instalarea unei aplicații dedicate pentru iOS, Android etc (ca interfața amintește de conversațiile pe Messenger sau WhatsApp).

Au un întreg departament ce se află în spatele ANA, culeg feedback și pe viitor se pregătesc să extindă serviciul.

Am spus că este un serviciu web-based, iar linkul ce trebuie să fie accesat spre a trimite o notificare – daunerapide.uniqa.ro

Ce trebuie să cunoști înainte de a trimite o notificare?

  • Cunoașterea numărului și seriei poliței de asigurare;
  • Cunoașterea contului bancar – IBAN (24 de caractere) (opțional);
  • Cartea/buletinul de identitate al asiguratului sau al delegatului;
  • Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan în timpul producerii evenimentului;
  • Certificat de înmatriculare al autovehiculului avariat;
  • Certificat de constatare amiabilă (dacă este cazul).

Ce set de fotografii trebuie să fie la îndemână?

  • 1 fotografie cu seria de caroserie (seria de șasiu);
  • 1 fotografie cu numărul de kilometri înregistrați la bord cu motorul pornit, din care se pot observa și martorii de bord;
  • 4 poze din cele 4 colțuri ale autovehiculului;
  • 1 fotografie pentru fiecare reper avariat.

Cei ce au daune de peste 500 euro pot folosi ANA spre a trimite notificarea daunelor. De aici vor fi ghidați spre procesul de constatare și emitere etc. În 2019 se pregătește implementarea și spre polițele de asigurare a locuințelor.

Declarații oficiale:

UNIQA este primul asigurator care introduce acest concept digital pe piața asigurărilor din România, remodelând complet experiența clientului. Asistentul digital ANA este o inițiativă locală care face parte din strategia UNIQA Asigurări de a oferi soluții integrate, de tip “end to end”, care generează valoare adaugată și servicii la cele mai înalte standarde de calitate pentru clienții săi. Am ales România pentru a lansa acest serviciu și datorită faptului că suntem printre țările cu cea mai bună viteză a internetului, dar și cu o rată foarte bună de utilizare a smartphone-urilor”, a precizat Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CITO (Chief Insurance Technical Officer) UNIQA Asigurări.

„Dorim să schimbăm radical modul în care oferim serviciile de daune clienților noștri. Aducem împreună oamenii și tehnologia, astfel încât notificarea daunelor devine un proces extrem de facil, iar ofertarea sumei aferente despăgubirii are loc foarte rapid. ANA este un sistem construit cu ajutorul ultimelor tehnologii în domeniu, având la bază principii de “machine learning”, ce permit calibrarea algoritmilor și proceselor în mod continuu și adaptarea la realitățile interacțiunii cu clienții. Alături de valoarea adăugată experienței clienților noștri, implementarea asistentului digital ANA și trecerea la o nouă platformă integrată de management al daunelor vor crea un mediu de lucru modern și inovator pentru echipa de daune UNIQA, în cadrul unui Centru de procesare daune care ne dorim să reprezinte un reper în piață”, a declarat Paul Zarzără, Directorul Direcței Daune din cadrul UNIQA Asigurări.

Categorii: gauto

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY Note20 Ultra, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Strix Scar III. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.