Vodafone a început să trimită notificări pentru o anumită categorie de clienţi prin intermediul căreia îi informează pe aceştia că abonamentul se va scumpi începând cu luna iulie a acestui an.
Respectivii abonaţi vor plăti cu 1.3 euro mai mult în fiecare lună pentru abonamentul pe care îl deţin.
Iată cum arată notificarea primită de cei vizaţi:
„Ca o consecinţă a majorării constante a costurilor legate de furnizarea serviciilor mobile, te informăm asupra următoarelor modificări pe care suntem nevoiţi să le aducem asupra contractului tău de servicii:
- Începând cu factura din luna iulie 2023, preţul lunar al abonamentului tău de servicii mobile va creşte cu 1.3 euro fără modificarea perioadei contractuale.
- Tarifele de roaming în ţările din afara Spaţiului Economic European se modifică în conformitate cu informaţiile de mai jos. Pentru traficul de internet pe mobil şi apeluri de voce primite şi efectuate, tarifarea se face pe bază de pachet. Tariful se aplică de la prima iniţiere a unei sesiuni de date, respectiv apel de voce până la epuizarea pachetului. După epuizarea unui pachet se activează automat unul nou.
- Grupa 1 de ţări roaming non-SEE sunt: Albania, Bosnia şi Hertegovina, Canada, Egipt, Gibraltar, Guernsey, Insula Man, Israel, Jersey, Kosovo, Moldova, Monaco, Muntenegru, Macedonia de Nord, Serbia, Elveţia, Turcia, Ucraina, Emiratele Arabe Unite, Regatul Unit al Marii Britanii, Irlanda de Nord şi Statele Unite ale Americii
- Trafic internet pachet: 4000 MB / 18 Euro TVA inclus
- Tarif voce pachet (minute efectuate / primite local şi din România) 30 minute / 7 Euro
- Tarif apel efectuat alte destinaţii 1 euro / minut
- Tarif SMS trimis 0.25 Euro / SMS
- Grupa 2 – restul lumii
- Trafic internet 300 MB / 30 Euro
- Tarif voce pachet (minute efectuate / primite local şi din România) 30 minute / 15 euro
- Tarif apel alte destinaţii (2 Euro / minut)
- Tarif SMS trimis 0.50 euro / SMS
- Preţul lunar al serviciului Secure Net se modifică urmând a fi facturat la preţul de 0.5 euro / lună, preţ aplicabil pentru clienţii care au acest serviciu activ. Dacă ai acest serviciu activ şi nu eşti de acord cu modificarea, poţi dezactiva acest serviciu din contul tău MyVodafone.
- Articolul 6.1 din contractul tau (Clauze Contractuale partea a II-a) se completează după cum urmează: clientul poate solicita să achite în continuare lunar ratele ramăse cu excepţia cazului în care utilizează numărul de telefon pe cartela reîncărcabilă sau portează în altă reţea.
Dacă nu eşti de acord cu modificările de mai sus poţi denunţa unilateral contractul prin intermediul unei solicitări în acest sens depusă în oricare dintre magazinele Vodafone, prin scrisoare trimisă la adresa Departamentul de Relaţii cu Clienţii al Vodafone România, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 4, sector 2, Bucureşti, România, cod postal 020276, electronic prin solicitare trimisa prin email la adresa persoane_fizice_rop[at]vodafone[punct]com sau telefonic la *222.
Cererea trebuie depusă în termen de 30 de zile de la primiri acestei inştiinţări fără plata vreunei penalităţi sau despăgubiri.”
Ca de fiecare dată nu ştim ce categorie de clienţi este afectată de această decizie, putem doar să sperăm că nu vă aflaţi printre ei.